Veelgestelde vragen

 

Algemeen

  • Kan ik de producten ook op locatie kopen?

    Jazeker, we hebben veel producten direct uit voorraad leverbaar, andere moeten besteld wor-den en zijn doorgaans binnen een paar dagen beschikbaar.

  • Zit er garantie op de producten?
    Tenzij anders aangegeven zit er standaard garantie op de producten. Omdat de kwaliteit van de producten ver uiteenloopt, zijn ook de garantiepunten erg uiteenlopend. Loopt u ergens te-genaan, neem dan altijd direct contact met ons op. Wij zullen u altijd proberen zo goed moge-lijk te helpen.
  • Ik heb een probleem met een product, wat moet ik nu doen?

    Belangrijk voor een goede afhandeling van uw probleem is de juiste volgorde.
    Bij constatering van een probleem

    • Stap 1: Maak foto’s van het probleem op de plek van constatering.
      • Bijvoorbeeld: Breuk bij levering  foto’s van de kapotte tegels in de verpakking/op de pallet. Zonder foto’s kunnen klachten niet in behandeling genomen worden.
    • Stap 2: Neem direct contact met ons op.
      • Het is al vervelend genoeg dat er een probleem is met het product maar stop direct met werken en neem eerst even contact met ons op. Als producten verwerkt worden vervallen alle rechten op reclamaties. Tenzij problemen naderhand pas zijn ontstaan.
    • Stap 3: Wacht op reactie.
      • Afhankelijk van het probleem, zullen we direct advies kunnen geven over hoe u er het beste mee om kunt gaan of zal er onderzoek gedaan moeten worden naar de oorzaak. Ga in ieder geval niet zelf aan de slag om te voorkomen dat eventuele garanties vervallen.

Verzending

  • Hoe snel worden de producten geleverd?
    Bestellingen worden altijd in overleg geleverd. U geeft aan wat uw voorkeur heeft en wij pro-beren hier zo goed mogelijk op af te stemmen. Doorgaans worden de producten binnen 1-6 werkdagen bij u bezorgd (afhankelijk van beschikbaarheid). Afhalen kan dezelfde dag al mits de producten op voorraad zijn.
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen voordat deze verzonden is?

    Service staat hoog bij ons in het vaandel dus proberen we u zo goed mogelijk te helpen. Tot dat de vracht daadwerkelijk geladen is kunnen er wijzigingen doorgegeven worden. Bij voor-raad producten kan dit doorgaans gemakkelijk aangepast worden. Bij producten die speciaal voor u besteld zijn, geldt echter dat deze niet meer omlaag bijgesteld kunnen worden. Bijbe-stellen kan altijd maar houdt rekening met eventuele kleur- en/of maatverschillen en eventuele bijkomende kosten.
    Vanzelfsprekend leveren wijzigingen meer werk op dus vragen we op de eerste plaats dit zo-veel mogelijk te beperken door vooraf zo goed mogelijk te informeren en te (laten) berekenen wat en hoeveel u nodig heeft.

  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
    Bestellingen worden altijd in overleg geleverd. U geeft aan wat uw voorkeur heeft en wij proberen hier zo goed mogelijk op af te stemmen.

Ruilen en retourneren

  • Ik heb materialen over wat nu?

    Afhankelijk van het type product kan het al dan niet retour gebracht worden.
    Bestrating wordt afgepast voor u besteld en kunnen derhalve niet geretourneerd worden tenzij anders aangegeven.
    Voegmortels, lijmen en onderhoudsproducten zijn producten die we tot 7 dagen na levering retourneren.

     

  • Ik heb de verkeerde tegels besteld of ben niet blij met mijn tegels kan ik deze omruilen?

    Over het algemeen genomen geldt: Verwerken is accepteren. Dat wil zeggen dat als de tegels van de pallets zijn geweest deze sowieso niet geretourneerd of geruild kunnen worden.
    Wanneer de tegels speciaal zijn besteld kunnen we het verzoek wel voor u indienen bij onze leverancier voor het omruilen van de goederen. Deze verzoeken worden echter niet altijd gehonoreerd.
    Wanneer we overeen komen dat de goederen retour kunnen, wordt er vooraf ook besproken wat hiervan de bijkomende kosten zullen zijn. Denk aan extra transport- en handelingskosten.

     

  • De verkeerde tegels zijn geleverd wat nu?
    Het gebeurd gelukkig niet vaak maar waar mensen werken worden fouten gemaakt dus ook ons kult het wel eens dat er een verkeerde tegel wordt uitgeleverd. Neem dan direct contact met ons op.